Mně jeho názor přijde docela logickej a líbí se mi, že ho dokáže i kvalitně zformulovat a hájit, byť se to třeba nedá asi takhle jednoduše generalizovat a pohled a praxe Vás - profíků, je jiná.
Jako neznaboh se pak můžu i ptát, proč nějaká happy hour vůbec existuje, proč se všechny linky musej hňácat na stejnej čas, proč to nějakej chytrák nezorganizuje líp, neposkládá éra dle velikosti... ale už teď mi je jasný, že těch důvodů a faktorů, který to znemožňujou je bambilion.
Pak se teda budu ptát ještě hloupějc... Kam vlastně všichni ti lidi v těch trubkách mají neustále potřebu lítat? Kdo jsou ti cestující, co naplněj 10 linek denně mezi dvěma městy Evropy a co kam jedou dělat? Chápu chartery, chápu cargo, pochopím i nějakou tu linku pro nadšené eurovíkendáře, ale k čemu slouží přesun 20 ti letedel v jednu konkrétní hodinu?
Když chci někam vycestovat na vejlet vlakem, taky se kouknu do jízdního řádu a pokud jede požadovaný spoj 1x týdně ve středu večer, tak se prostě nedá nic dělat a přizpůsobím tomu svůj program. Proč teda výběr z 10 linek denně, každou hodinu? Pro koho? Kdo jsou zač? Koho baví trávit půl dne v zácpách v taxíku, pak hodiny v odbavovacích halách a gatech a tohle x-krát týdně? A kdo to vlastně všechno sedí v těch prázdnejch autech v zacpanejch velkoměstech? A proč 2/3 SPZetek těhlech aut v zácpách jsou vlastně mimoměšťáci?
Kam všichni furt jezděj? V době, kdy je celej svět propojenej online, v době, kdy se všechno dá oskenovat, zdigitalizovat, nafotit, namluvit, natočit na video, propojit telemostama atd.?
|
|