Jasan rozumím, tak nějak to i odpovídá z FSky, kde to stoupá dost podobně, jedinou výjimkou je prázdný jumbík, ale ty ve skutečnosti moc nelítaj...
Pokud se pamatuji, tak na IVAO se vždycky při jiné dráze než in use dávala stoupat 5000 přímo kurzem, že prostě to letadlo neletělo po SIDu. Skoro určitě máš pravdu, nějak si to nedovedu graficky zobrazit, ale do teď jsem myslel, že to naopak zjednodušuje život, protože za předpokladu stejné stoupavosti, tak když poletí ta letadla na jih, tak ve chvíli kdy se setkají tak musí mít jety nastoupáno víc, protože uletěly delší trasu. Co jsem se koukl na mapy, tak se SID a STAR jenom křižují v několika bodech, rozhodně nejdou spolu(to by taky byla šílenost). Navíc většinou jsou to výstupní body, kde už jsou často jety nad TMA, tedy už pod správou ACC.
Je to neprofesionální, to jsem taky napsal... Proto jsem se zeptal, jak to řešíte nejčastěji vy - vektor a obletět ? |
|