Tak nejdřív tam neustále lítali a ted jen pár sekund.. Já nevím, já s tím nelítám.. Asi prostě foukalo a nějak to rovnali.. Prostě, spoilery to byli, to jo.. Pořád je to jeden a ten samej kus plechu.. Ale jde tam o to, že se tam hejbali z důvodu "pomoci" křidélkům a ne jako aerodynamická brzda ( což je stejně blbej termín )
Spoiler je spoiler pořád.. Jde o to jestli se vysunuje na obou poloviných křídla nebo na jedné..
Pokud na obou, slouží k rušení vztlaku, zvyšování odporu --> brzdění, urychlení klesání atd..
Pokud na jedné, jde o pohyb s křidélkem a jde o řízení podle podélné osy.. ( teď nevím jestli nákoln nebo kolnění nebo jak se tomu řekne.. )
Na zemi se směrovkou ovládá až od určité rychlosti.. Ptž třeba při nějakejch 4o hm/h ( si to převeď na knoty ) nemá skoro žádnou účinnost.. Kdy a proč se letadlo řídí směrovkou se tu řešilo pár dní zpět.. Hledej..
Začalo přetáčet..? Naklánět na stranu..? Odpovídalo by to naklánění na stranu těch vysunutejch spoilerů.. Jak jsem psal výš a v tom předchozím příspěvku.. Ale vsadil bych se, že při tom se vysouvali jen na jedné polovině křídla.. |
|