nechci rejpat, ale je zvlastni ... ja jsem se snad jeste nesetkal s clovekem, ktery bi rekl, ze ve vedeni jeho firmy jsou inteligentni lidi ... v 99% procentech pripadu se setkavam s tim, ze zamestnanci na sve vedeny nadavaji ... a to cim nyzsi pozice, tim vetsi "debilove", "blbove" apod. to jsou ...
kdo by mel sedet ve vedeni (soukrome) firmy? piloti? mechanici? nebo snad pan buh? ze uz tam nesedis ty...
tu informaci o tech zakazkach mas odkud? agentura JPP (takovy to "mohli bychom prodat 100 letadel tamotomu" .. neco jako kdyz se aero (ci kdo ) pustil do vyroby L159 s tim, ze ma odbyt zajisteny.. a nakonec byl rad, ze to prodal aspon ceske armade, ktera by jich cast nejradeji vratila?
sice letadylka jsou fajn, mam je rad, ale ta firma musi nejak zit a zaplatit lidi co tam delaj (bo pak zacnou stavkovat, kdyz nedostanou vyplatu dva tydny po terminu). a tam se krizi pohled ekonoma (nevrati se to do par let - je nam to k nicemu, zahodit) versus mechanik (je to krasny ero, strasne moc se mi libi, podivejte na ten revolucni profil kridla).
abych se moc neodkklanel od letadel - zkus se podivat jak to funguje ve velkem letectvi - tam vyroba typu prakticky nezacne do ty doby, nez ma s aerolinkama nasmlouvane takove pocty prodanych kusu, aby se mu jeho vyvoj vyplatil. nevim teda, jakou marzi by aero na tom ae270 melo, ale zase - vyvoj je kurva drahy, a neprijde mi, ze zrovna 100 letadel by ho nejak vytrhlo, aby to uhradilo naklady spojene s vyvojem...
mas na to ponekud jednostranny nahled... |
|