O tom co chce Penta na LKVO vyvádět nic vlastně nevím, jen se zmíním o tom že jedna milá slečna z fabriky prohlásila, že na LKVO by se jim líbilo cargo s tím, že aby se jim to vrátilo do pár let museli by mít 10 000 pohybů za den.. Matematicky to vychází, praxi si nedokážu představit.. Možná se taky spletla.. To je fuk.. Fabriku asi jen tak nezavřou, ale dokážu si představit že něco jako cargo by tam být mohlo.. Co by na častější provoz říkali obyvatelé Odolky, Kralup, Břežan a všech přilehlejch vesniček by mě ale zajímalo.. Sice jsou tam lidi na letadla zvyklí ale kdyby to lítalo časteji tak začnou určitě držkovat jako pražáci.. Ale s tím ať si Penta poradí..
Jestli bude lítat víc Ibisů..? Nevím, osobně myslím že ne a že je to škoda.. Ve škole máme první prototyp, sice se od zbytku pár detaily liší ale pěkná mašina to je.. A když se na LVKO objeví PC-12 tak po něm skoro nikdo ani neštěkne, když se zjeví Ae-270 tak se můžeme ve škole zbláznit..
No a hlavně, chtěl bych Milanovi poděkovat, ptž tohle bude asi jediný letadlo který budu lítat z panelu.. Díky..! |
|