No ani bych neřek Když to plahočíš na dejme tomu 130 KIAS, tak to držíš na 8majlovém přiblížení odhadem 3min na nějakých 60% tahu (což není málo). Ale pokud to vezmeš svižněji, tzn. neletíš natažený na 10° jak to je vidět na tvém obrázku a přidáš tam cca 1-2% tahu a přiblížení ti bude trvat o minutu méně, tak si spočítej, kolik paliva sežereš navíc, když poletíš na VREF (neříkám, že je to špatně, ale jde šetřit, žejo, když to provozní situace dovolí ). A neušetřím an brzdách? To si jako myslíš, že při těch 160 KIAS sedám na zem? To by bylo trošku drsné dosednutí Vem to tak, na cca 1nm před prahem stáhnu na volnoběh a jen dotahuju a dotýkám se země při cca 120 KIAS a ty na VREF držíš 130 na těch plynech až kousek od doteku a až pak stahuješ a hned na to revers takže pak je dilema, co je v kterou chvíli výhodnější
Taktika letu s ohledem na palivo je docela sranda no (neříkám, že jsem přeborník, ale zkouším různé možnosti) |
|