Overspeed bere i klapky Vždy když je vysuneš, tak na speedtape ti ukáže čevené pole, pokud až můžeš jít a pokud by ses dostal do něj, tak začne cvakat Na sílu to nervu, ale proč letět s érem nataženým na 10° čumákem nahoru, když můžu letět rychleji a aspoň vidím dráhu a natáhnu to až při dosedu? Samozřejmě, pokud je předemnou provoz, nebo mám dané nějaké rychlostní omezení, tak ok, to je ale jiná věc, než o které jsem se bavil I při přiblížení podle ILS (pokud neletíš na CAT III) musíš na konci vidět dráhu, abys vypnul AP a mohl s tím sednout na ruku, ale když letíš na VREF a máš éro takhle natažené, tak dráhu asi neuvidíš přes přístrojovku ![](images/smile/01.gif)
Ale je fakt, že v reálu to éro při VREF+ nějaké ty korekce na vítr a nárazy nebude takhle dramaticky natažené Těch 10° je (si myslím) strašně hodně, hlavně u delšího trupu (B737-800/900) a když si představím, že se takhle přihrneš k dráze s konstantním klesáním kolem 500ft/min, tak buď tam navalíš plyn(zvýšíš rychlost), ať snížíš V/S při dosedu a nebo to natáhneš ještě víc a rozbiješ chvost o dráhu, takže to taky asi nebude ideální, což? A nebo to necháš fláknout těma 500ft/min do země a děj se dílo boží ![](images/smile/01.gif) ![](images/smile/01.gif) ![](images/smile/01.gif) |
|