kontroly se nijak neodflakuji, ale 737 neni S120, kde flaknes kladivem a funguje to. Letadlove systemy jsou tak slozite, ze kdyby se melo letadlo po kazdem letu rozebrat, zkontrolovat kazdy sroubek, zase slozit, tak to nebude prilis ekonomicke pro aerolinku. Je taky velmi pravdepodobne, ze pri priletu vubec zadne problemy s motorem nastat nemusely a nikdo nic nepozoroval, tak nebylo nic potreba hlasit a extra kontrolovat. To same mohlo byt az na drahu, kde se nic projevovat nemuselo, ale jakmile se motor dostal do nejakych otacek, tak se to teprve projevilo a nastal preruseny vzlet. Neni to nic extra. Na LKPR je spousta prerusenych vzletu (kdy je letadlo potom schopno pokracovat v letu, pripadne se vraci na stani), takze netusim, proc z toho delat kovbojku. Ale ono to bylo take dano tim, ze toto nebylo letadlo plne normalnich lidi, ale koupaku, kdy mnoho z nich letelo poprve a hned myslelo na nejhorsi. Ono je taky spousta dalsich veci, ktere normalni clovek nevi, a kdyby vedel, tak spousta lidi si let rozmysli. |
|