TO ma asi neco do sebe. Mimochodem nekde jsem kdysi cetl neco o tom, ze se ten problem "zatazene" oblohy uz nekde resil a ze se snad uvazuje o pridelovani letovych hladin, podle aktualni meteo situace, aby se tvorba kondenzacnich stop omezila. Nevis o tom neco?
A porad si myslim, ze v tom budou hrat roli i ty motory. Ted sem si nekde vyhledal rozdil ve spotrebe vzduchu u motoru RR pouzivanych u 737/100 a 737/800 a bohuzel tam nebyly presne cisla, ale zjevne tam pomerne velkej rozdil bude.
Mimochodem jeste jedna vec mne napadla a to bys mohl vedet. Neni mozne, ze se letova krivka (pomer vzdalenost/vyska) nejak zasdne zmenila? Dam priklad... kdyz letaly stare masiny na kratsich trasach, casto se proste nestacily dostat nad FL300, takze pouzivaly nizsi hladinu. Kdezto dneska, kdyz maji stroje vetsi vykonnost, tak se snazi do optimalni ekonomicke hladiny dostat co nejrychleji a pohybuji se nad FL300 i na kratsich trasach? Je to mozne? |
|