FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 24. 12. 2024, svátek má Adam a Eva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dva a více throttles v FSce Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Dva a více throttles v FSce   22. 11. 2007 / 18:14
A.J.Scandall   
Ohledně trimu - všechny větší letadla mají elektrický trim jištěný tak, že pro jeho aktivaci je potřeba hnout s oběma spínači ve stejném smyslu, jinak to netrimuje. Důvod? Po válce, když se s vynálezama jako je elektrický trim začínalo, docházelo na některých letadlech (co konkrétně vím, tak třeba Canberra) k tomu, že po uvolnění čudlíku el.trimu nedošlo vlivem nějaké banální závady na spínači k přerušení obvodu a trim furt jel... a není třeba si příliš těžké si uvědomit, že následky byly většinou fatální. Nejlepší opatření se ukázalo právě jako instalace druhého, nezávislého čudlítka.

Obecně nezastavený trim (runaway trim) je jeden z největších průserů, ke kterým na éru může dojít, a proto všechny stroje mají buď "hlučný" trim, jako třeba 737, nebo speciální trumpetu, která vydává neuvěřitelně odporný zvuky tehdy, když trim jede déle jak 1-2sekundy. To byl třeba případ ATR, to byl zvuk, že se mi ježily chlupy na zádech. Účelem je zavčasu varovat posádku, že je něco špatně.
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ