|  | Titanový požár 18. 11. 2007 / 12:44 | |
|  | Předem všechny zdravím, četl jsem tuto diskuzi a chtěl bych dodat, že se jednalo o tzv. "TITANOVÝ POŽÁR". Při výšších násobcích přetížení o sebe škrtala labiryntová těsnění na hřídeli motoru, která byla z titanu. Následně došlo ke vznícení labiryntu a požáru celého motoru. Po vývoji a zkouškách se u nás se všechna titanová těsnění měnila za ocelová, když se motor dostal do GO. Dokonce se titanový požár povedlo provést na motorové zkušebně ve St. Boleslavi za přítomnosti sovětských konstruktérů. O té doby nám výrobce motoru tuto modernizaci má za zlé a stále montuje titanová těsnění. V 2001 když jsme kupovali nový motor, tak ihned šel na modernizaci a výměnu těsnění. To je vše co bych k tomu dodal. |
| |
 |  | CR vrtule - Borek (RTV357)  | 02. 11. 07 v 11:05 |
|
|