FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 11. 1. 2025, svátek má Bohdana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
A319 úhel sestupu Jeden příspěvek | Celý strom
Re: A319 úhel sestupu   11. 10. 2007 / 12:57
Rychlokvaška
Nemůžu bohužel komentovat speciální procedury pro použití spojlerů pro LCY nebo jiná CAT C letiště, bo nemám zatím ani výcvik ani zkušenost To co jsem psal bylo založené jen na obecných pravidlech pro stabilizovaná přiblížení, doporučeních Boeingu a tom co nás tu učili pro ATPLko. Samozřejmě, pokud na to máte speciální procedury, někdo pak prohlídne klapky a nezapomene zasunout spojlery při goaroundu , tak to asi nebude takový problém. Předpokládám, že se vysunou na nějakou NEmaximální hodnotu a pak se s nima dál nehýbe.

Ta procedura kterou jsem popisoval je na základě přednášky kapitána BA CityFlyer, který to přiblížení létá několikrát denně, konkrétně na BAe-146. Rozebíral to velmi důkladně, včetně grafů a videa z kokpitu a zvenku. Zmiňoval hodně důrazně, že díky vyšší rychlosti dopředné i vertikální není možné při klasickém flare dosáhnout dotyku v části dráhy, která by umožňovala bezpečné zastavení před koncem. A pokud by se nedělal naopak přechod tak důkladný, tak by bylo dosednutí příliš pozitivní s rizikem odskočení. Ono LCY není jen výrazně strmé přiblížení, ta délka dráhy je možná ještě podstatnější faktor. Ale třeba tomu jen každý říkáte jinak
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ