FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 11. 1. 2025, svátek má Bohdana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
A319 úhel sestupu Jeden příspěvek | Celý strom
Re: A319 úhel sestupu   11. 10. 2007 / 12:57
Rychlokvaška
Nemůžu bohužel komentovat speciální procedury pro použití spojlerů pro LCY nebo jiná CAT C letiště, bo nemám zatím ani výcvik ani zkušenost To co jsem psal bylo založené jen na obecných pravidlech pro stabilizovaná přiblížení, doporučeních Boeingu a tom co nás tu učili pro ATPLko. Samozřejmě, pokud na to máte speciální procedury, někdo pak prohlídne klapky a nezapomene zasunout spojlery při goaroundu , tak to asi nebude takový problém. Předpokládám, že se vysunou na nějakou NEmaximální hodnotu a pak se s nima dál nehýbe.

Ta procedura kterou jsem popisoval je na základě přednášky kapitána BA CityFlyer, který to přiblížení létá několikrát denně, konkrétně na BAe-146. Rozebíral to velmi důkladně, včetně grafů a videa z kokpitu a zvenku. Zmiňoval hodně důrazně, že díky vyšší rychlosti dopředné i vertikální není možné při klasickém flare dosáhnout dotyku v části dráhy, která by umožňovala bezpečné zastavení před koncem. A pokud by se nedělal naopak přechod tak důkladný, tak by bylo dosednutí příliš pozitivní s rizikem odskočení. Ono LCY není jen výrazně strmé přiblížení, ta délka dráhy je možná ještě podstatnější faktor. Ale třeba tomu jen každý říkáte jinak
 
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ