FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 24. 12. 2024, svátek má Adam a Eva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
A319 úhel sestupu Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: A319 úhel sestupu   8. 10. 2007 / 17:04
Rychlokvaška
Na Rwy10 má úhel sestupu 5.5° To je téměř dvakrát tolik co běžné ILS a proto má letadlo velmi vysokou rychlost klesání (vertical speed), většinou přesahující 1000fpm (což už samo o sobě např. pro běžné airlinery znemaná "nestabilizované přiblížení"). Před dosednutím se tak poměrně prudkým přitažením nejdřív vytratí přebytečná rychlost sestupu, což ale znamená, že zůstane poměrně dost velký přebytek energie a tak by letadlo slušně plavalo a nestačila by velmi krátká dostupná vzdálenost pro přistání 1319m. Proto se provede "druhý flare", což je něco mezi pádem a pozitivním přistáním U letadel vybavených samostatnými speedbrakes (ne spojlery na křídlech) se tohoto zařízení využívá pro příslušné zpomalení. To pozitivní dosednutí (cestující tomu říkají tvrdé přistání včas je kriticky důležité - v určité části runwaye jsou značky, před kterými musí být éro 100% na zemi. Říká se jim "goaround or swim".
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ