taky musis pocitat s tim, ze je to starsi ero delany v jinym stylu nez nejaky Cessny ktery jsou podmotorovany, letej tak tak 170, kdyz je mas nalozeny tak 160, a berou si treba jen o 5l/hod min. Z142 neni letadlo aby sis s nim letel na prazdky do Italie nebo do Francie, ale na navigacni popr prelety po ČR je skvely. Navic se bavime v rozmezi PPL, chapu ze jako ultralajtak na to mas jiny nazory a v hlave mas jiny cisla.
Jinak nechapu co se na tom muze zdat slozity? Proste to jen ma stavitelnou vrtuli oproti jinejm.
Na akro mas zamozrejme jiny era, Z142 (pokud nepocitam zacatky) byvala prevazne jen na vycvik. Je jasny ze zkouset si na tom vysokou pilotaz uz je zbytecny (navic ted uz maj komplet zakazany akro).
Mozna ze bys mohl zainvestovat nejakej peniz a prolitnout se v ni, hlasky typu "jeden mi o tom letadle rikal" jsou takovy nic moc... |
|