Jo, jo, tak takhle to beru.
Nicméně původní otázka zněla na omezení rychlosti na IAF a to je dosti daleko před tratí konečného přiblížení ve zmíněném AIPu ( v podstatě je to ten úsek, kdy letadlo - již usazené v LOC - klesá).
Já bych v reálu aplikoval postup z AIPu tak, že pokud nemám letadlo , které snese na finále 160kts, ohlásím, že moje přibližovací rychlost bude x kts a tuto +/-10kts držím. Nic neporušuju, protože AIP udává MAX 160kts. Pokud umím 160kts, nic nehlásím a hlídám si +/- 160kts.
Pokud mi např. upadne podvozek, nebo se objeví nějaká jiná banální závada , která mi znemožní dodržet tuto toleranci, musím to nahlásit TWR...
Nicméně trvám na tom, že AIP neurčuje rychlostní omezení nad IAF a mezi IAF a FAF ( t.j. usek, kdy se usazuju do LOC ) s vyjímkou uvedených omezení 250kts a 220kts max. v mapě STAR.
Myslím, že aniž by se to kdy řešilo, tak většina pilotů na VATSIM/IVAOu tu rychlost 160kts na finále udržuje, hlášení o rozdílné rychlosti můžeme zavést ) podle reálu.
|
|