váha mašiny a množství paliva v zásadě "jedno jest " ale jest rozdíl jestli jdeš na landing s 5% paliva nebo 30% paliva, váha myšiny je jiná. Mašina je těžší, tutíž potřebuje větší tah motorů (alespoň tak si to představuju já ). 5% paliva - za to teď ruku do ohně nedám, ale co mám výpisy z FMS z B737ček (jedné raději nejmenované let. společnosti z ČR) tak to tak většinou mají počítané. ale to se podívám až budu doma. A co se týče ILSu, tak je to tak jak má být. Jak píšeš první LOC a potom G/S. A pod G/S se začne propadat cca kolem MM takže většinou vypnu A/P, A/T a F/D a ručne sednu s mašinou. Bohužel to ale většinou vychází tak tesně na prahu dráhy a pořád po mě řve palubní počítač, že jsem pod G/S a že jsem nízko nad zemí atd. |
|