Dobrý deň,
toto je informácia čiste pre pána Krouzu. Nemal som vôbec v úmysle vylievať si srdce na tomto fóre, ale keď som si prečítal Vašu informáciu pre mňa tu zverejnenú, tak mi to nedá. V prvom rade musím konštatovať že proti Vám ani proti vašej firme nič nemám, dokonca v minulosti keď som potreboval český návod k 3D okuliarom ktoré mi doniesli z USA, veľmi ochotne a bezplatne ste mi ho poslali. Preto som sa divil niektorým reakciám na Vás v minulosti na tomto fóre. Prečo som teda tu napísal, že neviem čo si mám o tom myslieť? Dovolím si zverejniť poslednú korešpondenciu medzi mnou a Vašou asistentkou predaja:
Dobrý deň. Asi pred cca dvomi týždňami som telefonoval s p. Krouzom (cez mobil) a uistil ma, že FS Global 2008 ste mi už poslali údajne v piatok 18. 5. alebo v pondelok 21.5. Keďže dodnes som nič nedostal, tak som sa informoval na pošte, ako dlho môže ísť zásielka z Prahy. Tam mi povedali, že ak ste to poslali 1. triedou tak 3-4 dni. Ak 2. triedou, tak 7-9 dní. Keď som im povedal že už som mal dostať zásielku od Vás, tak mi poradili, aby som Vás požiadal o zaslanie podacieho čísla zásielky a dátumu podania, aby som mohol reklamovať na pošte stratenú zásielku. (Ak k tomu došlo). Tak Vás prosím o zaslanie predmetných údajov, aby som sa podľa toho mohol zariadiť. (Kamarátovi prišlo CD z USA za 6 dní !) Ďakujem za pochopenie,
prajem Vám príjemný deň.
Jozef Košík
Tu je jej odpoveď, ktorú som dostal 4. 6. 2007 večer o 19,28 hod.:
Dobrý večer,
číslo zásilky:
RB353385178CZ
S pozdravem
------------------------------
Veronika Novotná
asistentka prodeje
Následne som napísal mail Českej pošte s dotazom, čo vedia o zásielke uvedeného čísla.
Obratom mi došla odpoveď od "Info" Info@cpost.cz (klobúk dolu, česká pošta!) že zásielka uvedeného čísla bola podaná (a teraz pozor!) 4.6.2007 a území ČR opustila 5.6.2007. 7.6.2007 som ju už mal v rukách!
teda bola podaná až keď som si vyžiadal od Vás podacie číslo a nie cca 2 týždne predtým ako ste ma uisťovali, že ste ju už poslali.
Napriek tomu verím že došlo iba k nedorozumeniu a zostanem Vaším zákazníkom.
S pozdravom, Jozef Košík |
|