Mno, je pravda, že se tu lidi do HITSu obouvají, ale z vlastní zkušenosti musím říct, že k tomu asi nějaký důvod mají. Taky se řadim k té, zde asi většinově zastoupené skupině, nespokojených. Chápu, že ne vždy je chyba na straně HITS, ale mě osobně se nelíbí reakce pana Krouzy zde. V lepším případě on/oni za nic nemůžou, v horším případě dělá z pisatele stížností blbce. Vím, že ty problémy nejsou černobílé, ale podle mého názoru, pakliže pan Krouza nechce přijít o potencionální zákazníky ze strany čtenářů periskopu, měl by asi změnit svůj způsob vyjadřování.
Udivuje mě, že i 18 let po pádu bolševika, není v tomhle státě zákazník, byť potencionální, na prvním místě. "Náš zákazník, náš pán" tu totiž neplatí. Tohle snad funguje jen v 5-ti hvězdičkových hotelech, ale jinak je to hrůza. V tomhle jsme oproti západu pořádně pozadu. Jenže dokud budou ve službách "manažeři", kteří nebudou schopni zajistit slušný jednání vůči zákazníkům, nikdy se to nezlepší.. To je názor někoho, kdo sice dělal ve službách jen 5 let a který ví, že práce s živým materiálem, zejména pak s Čechy, je strašně vyčerpávající. |
|