Tak já jsem to celé zažil in natura posléze i z pozice ATC observer.
1. Zkouška to byla jako řemen,provoz velmi slušný včetně letecké záchranky,která na Kladně naložila asi " mrtvoly" způsobem střelným a na Vypichu je pravděpodobně shodila přímo z vrtulníku,protože za cca 15 minut se stihnul otočit tuším třikrát
2.Co se týká Štěpána a jeho kamaráda no tak to je o trochu jiná káva.Je pravdou,že Štěpán anglicky umí,to mu nikdo nebere, ovšem hlášení,že bude schopen pokračovat na line up až za 5 minut jsme slyšeli všichni.Né že už tam čeká 5 minut jak tvrdí on.Situace byla celkem "groteskní" když jeho tuším Cessničku i přes upozornění řídícího prostě přejel zahraniční pilot se slovy,že ho vidí a asi jistý si tím,že Cessničku prostě přejede tak učinil.
3.Tímto pravděpodobně byl kalich hořkosti dopit do dna a tudíž pokus zablokovat h/p A rwy24 byl mistrně zvládnut pokynem řídícího pro ostatní letadla aby pokračovali po A1 a Z a tak se mohlo vesele startovat dál.Výsledek - nervové zhroucení "škůdce" a po srdceryvném výlevu o tom,že řídící neumí anglicky i jeho odpojení. Pravděpodobně proto Mates shání ten zvukový záznam.
4. Kamarád č.2 dostal tuším dvě možnosti,kudy odlétnout v tom hustém provozu.Ani jedna nebyla dost dobrá se slovy,že má málo benzínu,tak ať sebou řídící hodí.To už Mates nevydržel a chtěl k němu poslat cisternu s palivem.Toto na 10 minut utišilo problém,který se poté odpojil se slovy,že nebude hodinu čekat na letové povolení.P.S. nikdo ovšem neřikal,aby vůbec nastartoval
5. Ten B744 , kterému po startu začal hořet motor a hned se začal vracet na rwy 06 pak nakonec asi shořelo i spojení a zmiznul nám z radaru " bez slůvka rozloučení ".Tam mám jenom maličkost - dostal po vzletu na Praha radar ovšem byl pořád připojený na věž,ale alespoň to bylo to správné vzrůšo.
6. Na závěr bych chtěl říci dvě věci. Pochopil jsem,že když chceš řídícímu opravdu zavařit,tak si dáš volačku,která se dost blbě vyslovuje a když to chceš ještě vylepšit,tak tvůj kamarád si dá podobnou pouze trochu prohodí písmenka a už to má řídící "vylepšené"
A to,co zvládnul řídící včera je skutečně hodno té zlaté hvězdičky a moc se těším na nějakou zahraniční C1 a pevně doufám,že mu tam " zájemci " budou dělat podobná dusna jako u nás na LKPR. Schválně - kolik toho vydrží než řekne " Šajze katze" |
|