V tom pripade jsem ta moc zhora a zadam o zaslani nahravky na CZ-DIR@IVAO.AERO, kde dojde k prezkoumani. Staci to nahrat kamkoliv a poslat jenom odkaz...
Ad LKPR) zajiste jste mel asi docelo stastny vyber hodiny, resp. samozrejme pokud je v uzivani 31 a plati zkracene paramtery drahy 31, tak to neni, ale jsem zvedavy, az budete opet na LKPR a neberete si svych 18litru a bude v uzivani jen jedna draha, ridici vas posle na vyckavaci a tam budete 50minut cekat z duvodu provozu... O tom by mohl Honza Stindl dobre povidat, jaky mel hezky skoro hodinovy vyhled na drahu z vyckavaciho...
ad objizdeni na vyckavacim) asi jste spatne poslouchal tu nahravku...to letadlo ho objelo samo od sebe, protoze ho nevidel na pojezdove, ale mimo, coz je zpusobeno default scenery x LKPR 2004 a TWR nedal prikaz k objeti, ale zacal resit, jaktoze se tak stalo. Jelikoz to letadlo pote stalo pred Stepanem, tak co mel asi delat? Nechat Stepana projet opet letadlem, aby teda udrzel poradi v jakem prijeli?
Tohle je bohuzel od realu trosku odlisne a je to velky problem, ze nekteri piloti nemaji mapy atd a je to velka skoda.
Ale jak rikam, pokud mi nekdo posle nahravku, prezkoumam ji a uvidime, kde je tedy pravda...
|
|