Tak trosku budu reagovat k Gustavovi...
1. Provozu bylo dost, ale ze zacataku to zvladal v pohode, ale postupne Ondra odpadaval...Krystof se otocil 2*...
2. Bohuzel jsem presne tu frazi neslysel, takze nemuzu posoudit, ale zajiste se vse ukaze zpetne na zaznamu...
Ten zahranicni pilot rikal, ze Stepan nestal na H/P (at zije default scenerka), tak tam proste najel
3. nemam k tomu co dodat, akorat ja bych byt Ondrou poslal Stepana na B a s klidem bych mu rekl, ze z duvodu provozu at ocekava nejmene 30minut zpozdeni, stejne jak to chodi v realu
4. Kamarad, nekamarad, protoze ho pry Stepan nezna, tak opravdu 15litru paliva, resp. 20litru co natankoval by mu pomalu ani nestacilo na doejti na vyckavaci, ale to zajiste mi presneji reknou lide, kteri litaji se Z-142 na jak dlouho by to cca bylo...
5. Ten B744 z radaru nezmizel a zpatky v Praze pristal...
A ted k samotne nouzi...Pokud mam pozar motoru, tak muzu prejit na radar, ale take muzu zustat na TWR...TWR musi ihned zacit koordinovat s APP, snazit se nabidnout pilotovi co nejsnazsi cestu zpatky na zem...Tim ze ho ladil na APP nebylo zrovna moc stastne, protoze pilot ma vetsinou spoustu prace a ted se jeste ladit nekam jinak...
Jinak samozrejme Ondra nekoordinoval s APP a byla skoda, ze zrovna v tu dobu nebyl prilet na 24...
6. Ano pokud chces trochu ridicimu zavarit, zmenis pismenka, trosku prehazis cisla volacek, coz se m,uze stat i v realu a spousta ridicich si cisla stale plete... |
|