Ja jen přidám do mlýna.. .-)
Starter se určuje jen proto, že je to jako kolonka v knize k provozu na daný letový den .-) jinak stejně to lano zapíná a křídlo drží ten kdo se nachomítne a má volnou ruku a je samo min proškolen... Ach ta dnešní mládež.. dát jim praporky at jdou mávat tak jim upadnou nohy.. -) takže snad jen ty maule a pod vlekovky kde je prd vidět .-) Aspoň u nás startér spíš zastává funkci časomíry .-)
Jinak k lítání a výšce.. každý den před lítáním se zahajuje provoz, my z krnova konkrétně na přerov věž.. a automaticky se žádá do FL95 (G,E)...
Pokud chcete výše.. D,C můžete např. v prostorech k tomu určených.. tyto prostory se však musí aktivovat min 24hod předem faxem.... Jedná se např. o TRA50 TRA51 (5000AMSL - FL240). Vše se řídí různými směrnicemi a předpisy.., vše je o "lidské" domluvě s patřičným ATC stanovištěm... proto když jsou lidé k sobě vztřícní není problém i výše, když to jde... Tyto prostory jsou vyhrazeny právě pro potřebu plachtařů-vlnařů .-) Jinak znám spoustu kolíků co pokořila bez kyslíku i "velké" výšky, i 7km a vzhledem k tomu, že poslední kilák to leze jen 0,5ms docela výkon.. Taky pak přistanou a den v kuse spí .-)) |
|