O tom autě jsem psal já, doslova, že základní princip řízení letadla není o moc složitější než u auta a na tom trvám. Ale myslel jsem tím opravdu jen to, že když nakloním knipl vpravo, letadlo se začne klonit vpravo atd. To je prostě pravda a mám to i vyzkoušené v reálu, kdy opravdu v Koale poprvé v životě bez jakéhokoliv výcviku mimo FS jsem bez problému držel směr, výšku rychlost a dělal normální koordinované zatáčky s pomocí směrovky, plynule stoupal i klesal dle potřeby a vlastně jediné na první pohled vnímané rozdíly proti FS byly v nesrovnatelně krásnějšímu výhledu při kličkování mezi kumuly a taky zajímavé pocity při turbulencích, které mi mimochodem byly v malé Koale podstatně příjemnější než v B767, kde se člověk cítí jak v obýváku a turbulence sem prostě pocitově nepatří. Ale taky jsem psal, že toto je ta nejméně podstatná část leteckého výcviku a že jeho převážná část je zaměřena na nestandatní situace, které se tomuto základnímu principu vymykají a že právě tyto schopnosti většině virtuálních pilotů budou chybět. |
|