Já souhlasím s Luďkem. Není žádný velký problém letět s letadlem rovně a v dostatečn výšce. Problém je vzlet (malý), přistání (větší) a nouzové/nestandardní situace (největší). Určitě v případě nutnosti by byli piloti FS schopni úspěšně přistát (to znamená, že pilot je schopen odejít sám od letadla) za důkladné asistence ŘLP. Faktem je, že i v reálném lítání se piloti odlišují právě tím, jaké situace a jak jsou schopni zvládnout; rozhodně ne tím, jak kdo dokáže za bezvětří a dohlednosti 9999 přistát.
To, co si většina lidí neuvědomuje, je časový stres pilota. Letadlo prostě musí letět - jinak spadne. A v reálu se prostě nedá zmáčknout "P" jenom proto, že jsem nestihl najít příslušnou přibližovací mapu, nebo nestihl přestavit A/C, nebo cokoli jiného. A pokud do této situace přijdou další problémy - jako třeba námraza, turbulence, silný boční vítr, nefunkční FD, západ slunce s oparem na dráze 24 v LKPR - tak už to fakt přestává být sranda, obzvláště pak, pokud se jedná o malé letadlo s jedním pilotem na palubě. |
|