Trošku bych ti oponoval s tím, jak popisuješ let v ošklivém počasí, třeba na LKPR.
A) Nelítej, když na to nejsou podmínky. Takové frajeřinky většinou končí zle.
B)Vše si připrav PřED letem, aby tě nemohlo jen tak něco zaskočit. Ostatně to je nutná podmíka před letem, jinak tam nelez nebo lítej okruhy.
C)Pokud máš problém s viditelností a nevidíš dráhu, máš odpovídač, požádej o vektorování. Oni ti pomůžou.
D) Předletová příprava je proto, aby jsi věděl kam letíš, za jakých meteorologických podmínek, co tě během letu bude čekat ( námraza,turbulence apod.), co budeš v každém místě během letu dělat (ATC), mít sebou všechny mapy, včetně okolních letišť, kolem kterých poletíš atd.
E) Když to shrnu, perfektní předletová příprava tě připraví na spoustu věcí tak, že pak opravdu budeš mít čas řešit i problém s náhodnou technickou závadou během letu. Tím víc, když letíš sólo.
F)Já sám lítám i v reálu a není nic hezčího než ten pocit 3D prostoru. Příroda sice člověku nedala křídla, ale aspoň pocity. Jinak 2k2 lítám hlavně pro procvičování postupů během letu a práce s FMC. |
|