FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 26. 2. 2025, svátek má Dorota Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
VFR & IFR slet BHA - DNES Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: VFR & IFR slet BHA - Debriefing   24. 2. 2006 / 13:31
pseudoMates
No, dobře, že si tady něco takovýho nastínil.. Z Blavy se mi bez pokrytí nechtělo letět, a tak jsem se vydal na "inspekční" let a snažil se všechno bedlivě poslouchat. Psal jsem pak Adamovi, aby to zmínil do debriefu, ale asi tu zprávu nečetl..
Pánové, zkuste líp poslouchat, co vám ATC říká, pokud něčemu nerozumíte, radši se zeptejte a hlavně, když už vám ATC dá nějakou instrukci, tak jí přesně dodržujte, případně si vyžádejte jinou, ale rozhodně NIC svévolně neměňte... Jen za tu dobu, co jsem byl na freq., čili vlastně od prvního přiblížení, jsem zaregistroval několik chyb, které podstatným způsobem narušují vytváření sekvencí. Hlavní z nich, bylo nedodržování předepsané, popř. nařízené rychlosti. Bez omezení ATC platí, že nad FL100 a ve vzdálenosti větší než 28NM OKL se létá IAS jak je libo. Za jednou z těchto hranic, pak platí omezení IAS 250 a na IAFu, popř. na bodě PR604 (při přiblížení na rwy 24) pak 220IAS. Toto jste povinni dodržovat bez toho, aby to ATC musel kontrolovat.
Další věc. Mimo tato omezení, vám z důvodu separace, může ATC rychlost nařídit. (pokud by vám omylem nařídil nějakou blbost, jako např. final speed od VLM, tak samozřejmě se ozvěte, ale jinak rychlostní omezení se ruší automaticky buď na OM , popř. 4NM finále, jinak si buď musíte jinou rychlost vyžádat, nebo tu nařízenou držet) Není možný, aby jak mi pak říkal Lukáš, že někomu nařídí 230IAS a ten dotyčný na opětovný dotaz asi za 3 min. odpoví, že má 200IAS.. (jen tak mimochodem, tohle je ale na webu CZ divize, tak nevim, proč jsem to tam vlastně psal, když to evidentně nikdo moc nečte). Pokud takto nedodržujete příkazy ATC, velmi mu tím znesnadňujete práci, což když se pak ještě umocní tím, kolik vás v tom vzduchu je, tak je to pak přinejmenším na studenej obklad.
Další chyba, kterou jsem několikrát zaslechl... ATC:"After passing Ratis, continue present heading, vectoring for ILS/DME rwy 06".. Pilot:"Present heading for ILS/DME rwy 06". Když pominu fakt, že se jedná o nepřesný readback, tak co je horší, že pilot si pak vesele začne točit proceduru ILS/DME přiblížení na rwy 06.. To prostě nejde...Pokud se vám řekne, že máte pokračovat současným kurzem (present heading), tak to neznamená, že si můžete točit procedurku...
A abych nezapomněl, na ten tvůj dotaz... Nekoukal jsem z okna, takže nevim, jestli jsem nadlítával tebe, ale bylo mezi námi 2000ft, což je více než dostačující vertikální rozstup... Během letu v TMA jsem nikde nezaznamenal nijaké sblížení, takže myslim, že všechno bylo OK...Křižoval jsem tě na úrovni FAFu 06, protože jsem si žádal rwy 13 a až po RAK jsem letěl po příletovce...
 
VFR & IFR slet BHA - DNES - adagio Zobrazit celý strom23. 02. 06 v 12:11
VFR & IFR slet BHA - DNES - Gustav ( BHA576 ) Zobrazit celý strom23. 02. 06 v 17:18
VFR & IFR slet BHA - REPAINT Z-43 PWDT - adagio Zobrazit celý strom23. 02. 06 v 18:40
VFR & IFR slet BHA - REPAINT Z-43 PWDT - lumpy (BHA066) Zobrazit celý strom23. 02. 06 v 18:42
VFR & IFR slet BHA - DNES - Gustav ( BHA576 ) Zobrazit celý strom23. 02. 06 v 22:07
VFR & IFR slet BHA - DNES - mípa Zobrazit celý strom23. 02. 06 v 22:14
VFR & IFR slet BHA - DNES - lumpy (BHA066) Zobrazit celý strom23. 02. 06 v 22:30
VFR & IFR slet BHA - DNES - OK-Milda (BHA410) Zobrazit celý strom23. 02. 06 v 22:57
VFR & IFR slet BHA - DNES - lumpy (BHA066) Zobrazit celý strom23. 02. 06 v 23:00
VFR & IFR slet BHA - DNES - Gustav ( BHA576 ) Zobrazit celý strom24. 02. 06 v 09:52
VFR & IFR slet BHA - DNES - Petlok Zobrazit celý strom24. 02. 06 v 10:34
VFR & IFR slet BHA - DNES - adagio Zobrazit celý strom24. 02. 06 v 11:02
VFR & IFR slet BHA - DNES - brendon (SVK832) Zobrazit celý strom24. 02. 06 v 11:38
VFR & IFR slet BHA - Debriefing - adagio Zobrazit celý strom23. 02. 06 v 23:07
VFR & IFR slet BHA - Debriefing - OK-Milda (BHA410) Zobrazit celý strom23. 02. 06 v 23:09
VFR & IFR slet BHA - Debriefing - mípa Zobrazit celý strom23. 02. 06 v 23:12
VFR & IFR slet BHA - Debriefing - OK-Milda (BHA410) Zobrazit celý strom23. 02. 06 v 23:35
VFR & IFR slet BHA - Debriefing - adagio Zobrazit celý strom23. 02. 06 v 23:37
VFR & IFR slet BHA - Debriefing - mípa Zobrazit celý strom23. 02. 06 v 23:47
VFR & IFR slet BHA - Debriefing - mípa Zobrazit celý strom23. 02. 06 v 23:45
VFR & IFR slet BHA - Debriefing - Osiris Zobrazit celý strom24. 02. 06 v 11:40
VFR & IFR slet BHA - Debriefing - pseudoMates Zobrazit celý strom24. 02. 06 v 13:31
VFR & IFR slet BHA - Debriefing OT :-) - Lowmick Zobrazit celý strom24. 02. 06 v 14:15
VFR & IFR slet BHA - Debriefing OT :-) - pseudoMates Zobrazit celý strom24. 02. 06 v 14:15
VFR & IFR slet BHA - Debriefing OT :-) - OK-Milda (BHA410) Zobrazit celý strom24. 02. 06 v 14:36
VFR & IFR slet BHA - Debriefing OT :-) - pseudoMates Zobrazit celý strom24. 02. 06 v 16:08
VFR & IFR slet BHA - Debriefing OT :-) - tonde Zobrazit celý strom24. 02. 06 v 16:24
VFR & IFR slet BHA - Debriefing - adagio Zobrazit celý strom24. 02. 06 v 17:04
VFR & IFR slet BHA - Debriefing - pseudoMates Zobrazit celý strom24. 02. 06 v 17:58
VFR & IFR slet BHA - Debriefing - adagio Zobrazit celý strom24. 02. 06 v 18:55
VFR & IFR slet BHA - Debriefing - pseudoMates Zobrazit celý strom24. 02. 06 v 18:57
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ