Já jsem byl v Bratislavě jako jeden z prvních už před osmou, abych měl čas na klidnou přípravu letadla, ale díky nechtěnému stisknutí klávesy E jsem odletěl až v 9, kdy už všichni byli pryč. Když jsme se dohodli, že začneme spouštět motory, zjistlil jsem, že N2 pravého motoru nepřekročí 48,1 %. „Díky“ tomu se mi nepodařilo motor spustit. Několikrát jsem pokus opakoval (zkoušel jsem i oba motory vypnout a znovu spustit, ale tím jsem se mi akorát vymazala RTE v FMC). Let jsem tedy restartoval a začal vše připravovat znovu. Nyní už motory naběhly bez problémů. Když jsem měl vše kromě IRS připravené, rozhodl jsem se opusit stonánku. V tu chvíli jsem si uvědomil, že bych s letadlem neměl během alignování hýbat, ale bylo pozdě. Tak jsem zastavil a alignoval znovu (10 min čekání ). Poté jsem konečně odletěl s předpokladem, že až se dostanu na LKPR, nikdo tam nebude. Ale nakonec jsem ještě předstihl BHA310 a BHA234 (sám nevím jak). Těším se na příště!
Pak mám ještě otázku ohledně křižování osy rwy. Dostal informaci očekávat nové vektorování. Měl jsem proletět llz (posledním daným hdg)? Zleva už se ke mě blížilo letadlo (myslím CSA4LG) a situace mi připadala nestandardní. |
|