Jako SKORO vždy.. Ale nevadí, třeba časem zjistíš, že se dá povolení na přistání zreadbackovat i za necelejch 6 sekund, když neopakuješ komplet vítr a další informativní zprávy (RVR apod), na který "velkošamani" odpovídají pouze "ostatní přijal/other recieved".. Každej máme nějakej svůj systém virtuálního lítání..
A k tomu, proč jsem to vytrhnul z kontextu. Protože mi přijde, že je chyba i na tvojí straně. V hustém provozu, který občas nastane, se povolení na přistání na 4NM nedočkáš, když máš před sebou odlet. Dostaneš ho přinejlepším na 2NM. A to mi chceš říct, že bys od tý čtvrtý majle neustále "dotíral" na věžníka, že už si minul dálnou a že chceš rychle povolení, protože jinak už nebudeš mít čas mu ho zopakovat..? To je totiž to samý, jako to, co ty uvádíš jako příklad, že mineš dálnou a věžník tam podle tebe řeší blbosti. Co ty víš, co je a co není v tu chvíli pro něj přednější. Co když mu tam jedou dvě éra proti sobě na pojezdovce a on to musí řešit, aby se nesrazily.. Ty jako pilot o takovýhle věcech nemáš absolutně ze svý pozice přehled a máš jasně dáno, že pokud nedostaneš do určitýho bodu povolení přistát, víš, co máš dělat potom. A argumentovat tim, že ti zvoní dálná a ty slyšíš na freq něco, co je podle tebe prkotina, tím pádem máš právo do komunikace vstoupit, mi přijde jako hodně slabej argument.
A ještě něco, flame jsem rozpoutávat nechtěl, jen jsem tě upozornil, že asi něco neděláš úplně nejlepším způsobem a přijde mi kvůli tomu nesprávný dožadovat se vstupu na freq za každou cenu. Jenže asi si evidentně nestrávil, že zrovna já, jsem ti něco vytknul a neodpustil sis poznámky typu velkošaman a já nevim, co si ještě psal před tim.
Bylo by záhodno to uzavřít. Čili můj názor je, pakliže pilot ví, co má v určitém bodě dělat, aniž by dostal od ATC instrukci, má postupovat podle obecně platných pravidel. Stěžovat si může potom.
Závěrem snad, že si o mě mysli co chceš, ale zkus se občas zamyslet nad tim, co o někom píšeš...
Letu zdar. |
|