Nezlob se, ale nyslim, ze jsi dost vedle.Predpisy na takovehle akci rozhodne byly a od dob zminovaneho Ramsteinu v 1988 se na to docela prisne dba (alespon, co jsem o tom cetl, slysel atd.).Pri manevru k vysazeni motoru rozhodne nedoslo, udelal manevr nizko a dost mozna i pomalu, nevim, neznam limity pro SU27, ale zcela evidentne to na te relativne nizke rychlosti v male vysce hodne tahal nahoru - to mi prijde ze zaberu evidentni.To by tezko delal, kdyby mu vysazovaly motory, hadam, ze v tak male vysce by asi sel ven podstatne driv, nez az po skrtnuti o zem.Na to normalni clovek nikdy nebude cekat .O automatice na katapultaz jsem nikdy neslysel, tim nechci ovsem rict, ze neni, kazdopadne se mi to zda byt dost pritazene za vlasy Neco mi rika, ze toto nefunguje podobnym stylem jak airbag, ale opusteni letadla ma myslim v rukou zasadne pilot, nikoliv automat.Jestli se pletu, rad se necham opravit.
|
|