| | Re: Re: Re: Re: Re: MiG 17,23 30. 11. 2005 / 14:04 | |
| | Ono by to samozrejme slo i jinak. Ale jednodussi je vyuzit nejakou default animaci, na kterou je i ovladaci klavesa, a vztlak. klapky se logicky nabizi - s jejich otviranim se zvysuje odpor a vztlak, coz se da vyuzit i u menitelne geometrie.
To, jak je udelana vizualni animace klapek je uz jina a nezavisla vec, a da se to udelat tak, ze se nejdrive rozevrou kridla a az pak se zacnou otvirat klapky a sloty ( takhle bych to aspon udelal asi ja, kdybych takovej model delal ) - diky tomu se ani nedaj otevrit nechtene klapky, kdyz mas jakoby kridla sklopeny dozadu.
Dalsi moznost by byla udelat to jako 2 nezavisle animace - klapky zvlast a sklapeni kridel zvlast - z default animaci zbyvaji mozna vodni ploutvicka, pristavaci hak ( u F14 jiz zabrany ) nebo sklapeni nosu concordu. Tohle by pak ale nemelo zadnej vliv na letovej model.
Jedine kdyby na to byl treba specialni gauge, kterej by to ovladal a menil zaroven letovy parametry, ale to uz je vyssi divci a kazdej to neumi ( ani ja ne )
|
| |
| | | | | MiG 17,23 - OK-Milda (BHA410) | 30. 11. 05 v 11:44 |
|
|