FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
MiG 17,23 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: MiG 17,23   30. 11. 2005 / 14:04
Milan Lisner   
Ono by to samozrejme slo i jinak. Ale jednodussi je vyuzit nejakou default animaci, na kterou je i ovladaci klavesa, a vztlak. klapky se logicky nabizi - s jejich otviranim se zvysuje odpor a vztlak, coz se da vyuzit i u menitelne geometrie.

To, jak je udelana vizualni animace klapek je uz jina a nezavisla vec, a da se to udelat tak, ze se nejdrive rozevrou kridla a az pak se zacnou otvirat klapky a sloty ( takhle bych to aspon udelal asi ja, kdybych takovej model delal ) - diky tomu se ani nedaj otevrit nechtene klapky, kdyz mas jakoby kridla sklopeny dozadu.

Dalsi moznost by byla udelat to jako 2 nezavisle animace - klapky zvlast a sklapeni kridel zvlast - z default animaci zbyvaji mozna vodni ploutvicka, pristavaci hak ( u F14 jiz zabrany ) nebo sklapeni nosu concordu. Tohle by pak ale nemelo zadnej vliv na letovej model.
Jedine kdyby na to byl treba specialni gauge, kterej by to ovladal a menil zaroven letovy parametry, ale to uz je vyssi divci a kazdej to neumi ( ani ja ne )

 
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ