| | | MiG 17,23 29. 11. 2005 / 20:01 | |
| | | |
|
| | | Re: MiG 17,23 29. 11. 2005 / 21:10 | |
| | Při veškeré úctě k autorově práci jsem tímto MiGem-23 velmi, velmi zklamán, už jsem ho i smazal..... |
| |
|
| | | | Re: Re: MiG 17,23 30. 11. 2005 / 07:40 | |
| | Taky jsem se tesil, jen do chvile kdy se u MiG-23 sklopily s klapkama i kridylka a misto kridylek zamavala vyskovka....Skoda ze dela takovy priserny errory. Stejny problem udelal i u Su-17. Skoda, skoda. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: MiG 17,23 30. 11. 2005 / 08:36 | |
| | No nerad bych se mylil, ale to mi prijde zrovna normalni, ze kdyz sklopis kridla, tak funkci kridelek zastane plovouci vyskovka |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: MiG 17,23 30. 11. 2005 / 10:43 | |
| | Ano, Georgi, MiG-23 nemá křidélka.. A změna geometrie křídla spolu s klapkami také není podle reality, ale moudřejší mne poučili, že ve FS to prý jinak nejde. U Su-17, resp. u všech letadel s měnitelnou geometrií křídla to ve FS prostě asi tak bude. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: MiG 17,23 30. 11. 2005 / 11:44 | |
| | A jseš si jist, že to jinak nejde?. V hangáru mám jednu F-14, kde se sice geometrie měnila jakože funkcí klapek, ale vlastně to fachalo v nějakých stupních, kdy se nejdříve"rozevírala" křídla, a na vyšší stupně se vysouvaly klapky. Jaký to mělo vliv na letové vlastnosti si již nepamatuji a anui si netroufám posuzovat. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: MiG 17,23 30. 11. 2005 / 14:04 | |
| | Ono by to samozrejme slo i jinak. Ale jednodussi je vyuzit nejakou default animaci, na kterou je i ovladaci klavesa, a vztlak. klapky se logicky nabizi - s jejich otviranim se zvysuje odpor a vztlak, coz se da vyuzit i u menitelne geometrie.
To, jak je udelana vizualni animace klapek je uz jina a nezavisla vec, a da se to udelat tak, ze se nejdrive rozevrou kridla a az pak se zacnou otvirat klapky a sloty ( takhle bych to aspon udelal asi ja, kdybych takovej model delal ) - diky tomu se ani nedaj otevrit nechtene klapky, kdyz mas jakoby kridla sklopeny dozadu.
Dalsi moznost by byla udelat to jako 2 nezavisle animace - klapky zvlast a sklapeni kridel zvlast - z default animaci zbyvaji mozna vodni ploutvicka, pristavaci hak ( u F14 jiz zabrany ) nebo sklapeni nosu concordu. Tohle by pak ale nemelo zadnej vliv na letovej model.
Jedine kdyby na to byl treba specialni gauge, kterej by to ovladal a menil zaroven letovy parametry, ale to uz je vyssi divci a kazdej to neumi ( ani ja ne )
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: MiG 17,23 30. 11. 2005 / 15:43 | |
| | Teď nevím, jestli ta starší verze MiGu-23 nejprve roztahovala křídla a pak až klapky a nebo jestli to nebylo Tornado od LAGO. Ale na 100% to jeden z těchto modelů uměl. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: MiG 17,23 12. 1. 2009 / 20:19 | |
| | Ahoj, já jen chci říct, že MiG 23 je kolem podélné osy řízen kombinací FLAPERONů , ELEVONů, a protiběžnou výchylkou plovoucí výškovky. |
| |
|
| | | Re: MiG 17,23 29. 11. 2005 / 21:52 | |
| | Nemohu srovnat s reálem, ale ta sedmnáctka se mi zamlouvá.
Kokpit jsem moc nestudoval, na první pohled vypadá líp, než třeba kokpit původního MiG-19 pro FS. Velká škoda, že zase chybí VC. Letadlo je líné co se týče akcelerace, moc se nechce odpoutat, přistát na krátném letišti a neplácnout s tím, je taky trochu problém. Vidím to jako dobré a ne tak úplně snadno ovladatelné letadlo pro "proudový aeroklubový" provoz ... něco jako L-29ka.
Ten MiG-23 je nějaký podivný. Jsem nejprv myslel, že je to jen upravená ta starší verze, ale je to celé překopané - jsem lehce za letu přitáhl páku, hned to udělalo manévr tak s 20G a FSko vytuhlo, heh.
Ví někdo o slušném MiGu-15? Určitě se tu na to už někdo ptal, přiznám se, že jsem nikde nehledal. Pokud by měl někdo po ruce link, tak pošlete prosím, jinak dotaz ignorujte. |
| |
|
| | | | Re: Re: MiG 17,23 29. 11. 2005 / 22:13 | |
| | tak jsem udelal uplne to same co Tonde...23 lita opravdu priserne....terba kdyz se za letu vysunou brzdici stity tak se doslova zastavi na miste....
2)mig 15 no ja myslim ze zase tak velkej rozdil mezi 15kou a 17kou neni i kdyz tam samozrejme jsou ale v podstate je to skoro stejny |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: MiG 17,23 29. 11. 2005 / 22:25 | |
| | Rozdíl to skoro není, ale co je malé, to je hezké )
Bylo by fajn mít tohote (doslova) letadýlko ve svém virtuálním hangáru. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: MiG 17,23 for Anatolij 29. 11. 2005 / 22:32 | |
| | Anatoliji, mrkni do mailu, chodil ježiške a něco ti tam nechal..... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: MiG 17,23 29. 11. 2005 / 22:47 | |
| | Já věděl, že ježíšek existuje. A to mi to všichni rozmlouvali, pche.
Sice vnější model na úrovni běžných AI modelů, ale kokpit v pohodě a hlavně přítomnost VC. Asi ho v blízké době provětrám po českých aeroklubech. Takže díky tonde ... ehm ... ježíšku |
| |
|
| | | Re: MiG 17,23 30. 11. 2005 / 10:22 | |
| | neříkej te mi že Mig 17 měl HUD protože to je fakt divný nebo ne vždyť je to docela staré letadlokdyž bojoval už v Suezské krizi v roce 1956 to snad přece žádné HUDy nebyly |
| |
|
| | | | Re: Re: MiG 17,23 30. 11. 2005 / 10:46 | |
| | Tyhle úlety jsou i u komerčních addonů (MiG-21UM od CS jest zářným příkladem). U 17ky se mi ho naštěstí podařilo nějak vypnout, už jenom zbývá ho smazat z panelu a nahradit reálným zaměřovačem. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: MiG 17,23 30. 11. 2005 / 10:48 | |
| | A jak vypadal ten reálný zaměřovač?????????? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: MiG 17,23 30. 11. 2005 / 16:13 | |
| | | |
|
|