FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste pøihlášen Login
  Dnes je pondìlí 23. 12. 2024, svátek má Vlasta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ÈLÁNKY
FÓRUM
 Seznam pøíspìvkù
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETÙ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ÈSA vs ØLP Jeden pøíspìvek | Celý strom
Re: Re: ÈSA vs ØLP   29. 11. 2005 / 02:20
A.J.Scandall   
Ach jo, nerad se do toho tady poustim,ale:

-notebooky predevsim nahrazuji papirove tabulky, lze tedy za bezneho provozu vyrazne presneji pocitat Assumed Temperature, neni treba pocitat s tak vyraznou vahovou penaltou v pripade kontaminovanych drah, a v neposledni rade umozni vcasny odlet v pripade MELove zavady ovlivnujici vykony, kdy se drive muselo cekat i treba pul hodiny, hodinu, nez tabulky k posadce dorazily. Navic v dobe pred mobilnimi telefony (jak dlouho trvalo, nez se o problemu ve firme dozvedeli...).
Staci se zeptat techniku, kolik dobre udelane redukce usetri na zivotnosti motoru=>penez. Notebooky se na 737 jenom diky presnejsim redukcim zaplatily za par mesicu.
Staci se zeptat kohokoliv z pilotu, co je nejotravnejsi vec kterou dostal kdy od CSA a odpoved bude u vetsiny NOTEBOOK (tahat porad sebou, krmit ho elektrikou a jeste pred kazdym letovym dnem aktualizovat)

-mobily jsou primarne pro spojeni s operackou a s technickym dispecinkem. Minimalne trikrat za svoji kratouckou karieru cpt (jako FO jsem ho, pravda, prilis nepotreboval) se diky komunikaci s OPC podarilo zmensit zpozdeni i o pul hodky az hodinu, nebo se diky primemu spojeni s techniky podarilo vubec odletet. Staci kupecke pocty na spocitani toho, kolik se takhle usetri (a kolik dneska stoji mobil :-/ )

Ovsem kdyz si znovu ctu predchozi prispevek a zejmena posledni vetu, trosku mi svita, o co jde
 
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveøejòování souborù ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ