FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 23. 12. 2024, svátek má Vlasta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ČSA vs ŘLP Jeden příspěvek | Celý strom
ČSA vs ŘLP   27. 11. 2005 / 06:55
tomS   
http://www.financninoviny.cz/zpravodajstvi/doprava/index_view.php?id=159458
 

Re: ČSA vs ŘLP   27. 11. 2005 / 14:40
pseudoMates
Kdyby ty "manažeři" nekupovali pilotům notebooky, telefony i s kreditem, kdekomu na letišti taky a sami sobě auta za mega, tak by na ty poplatky měli...
Bože, to jsou idioti...
 

Re: Re: ČSA vs ŘLP   27. 11. 2005 / 14:50
crazy
To je jasný. ČSA blbě hospodaří a hledá, kdo by to za ni zaplatil. A ŘLP je "po ruce". Většina evropských aerolinií se vyšší letošní cenou ropy vyrovnala, ČSA nikoliv. Zrušili spoustu ztrátových linek,ale nepomáhá to. Jsem opravdu zvědavý z čeho zaplatí nová letadla. A kde pro ně vezmou kšeft. Ani nemluvě o podmínkách úvěru, které budou pro rizikovou prodělečnou společnost spíše horší. ČSA zcela chybí jasná koncepce rozvoje. Ale to by v čele musel být manažer a ne trafikant...
 

Re: Re: Re: ČSA vs ŘLP   27. 11. 2005 / 17:58
pseudoMates
Já bych to zase nedával za vinu jen Tvrdíkovi. Nejni to zrovna nejschopnější člověk, ale ono je to dáno tím, jakýma lidma je obklopen a kdo "šéfuje" jednotlivým úsekům. Tam, kdyby se 90% vyházela a nahradila opravdu schopnýma, tak se z ČSA stanou jedny z nejlepších... Jenže, to by musel někdo (ať už prezident společnosti, nebo přestavenstvo) chtít... A to v tomhle státě nehrozí.
 

Re: Re: Re: Re: ČSA vs ŘLP   27. 11. 2005 / 18:47
crazy
V tom to právě je. On má na starosti jen určit strategii a vybrat správné lidi. Ale zatím toho moc tedy moc neudělal...
 

Re: Re: Re: Re: Re: ČSA vs ŘLP   27. 11. 2005 / 20:03
pseudoMates
Někteří z těch gaunerů, kteří tam škodí, tam seděli daleko dřív, než Tvrdík nastoupil..
 

Re: Re: Re: ČSA vs ŘLP   28. 11. 2005 / 11:23
Hoaker
Ono kdyz je nevyssim sefem CSA pan Tvrdik, tak se opravdu neni cemu divit. Ten clovek je totiz naprostej prototyp neschopnyho idiota... Bohuzel mam o nem obsahle info z hodnovernych zdroju
 

Re: Re: Re: Re: ČSA vs ŘLP   28. 11. 2005 / 12:35
Tragédie v JRD
-noflame-
ze stejnejch zdroju jako informace o tom, ze na dvojcata neutocila al-kajda, ale agenti CIA a na pentagon ze nespadlo letadlo ale neco jinyho? )
-/noflame-
 

Re: Re: Re: Re: ČSA vs ŘLP   28. 11. 2005 / 16:23
pseudoMates
Já přece netvrdim, že je to megaschopnej šéf, ale dělal jsem ve firmě několik let před tim, než nastoupil a i rok a půl po tom a skutečně bych nedával za vinu všechno jen jemu...
 

Re: Re: ČSA vs ŘLP   27. 11. 2005 / 14:53
Tragédie v JRD
--zertovne--
to vis, Tvrdik .. z dob v politice je zvyklej vlastni problemy resit tak, ze za ne muze nekdo jinej ... jenom tady to nemuze hodit na opozici a predchozi vlady
--/zertovne--
 

Re: Re: Re: ČSA vs ŘLP   27. 11. 2005 / 15:00
zelí
ale csa zacina setrit na mistech kde by nemelo..treba jidlo podavajici se na palube je rok od roku nicotnejsi...pouze priklad : )
 

Re: Re: Re: Re: ČSA vs ŘLP   27. 11. 2005 / 15:01
Tragédie v JRD
no ale to bych rwekl ze neni jenom vec csa, ale celkove evropsky trend... rada spolecnosti uz na ty evropsky priskoky, ktere vetsinou CSA lita, nedava uz vubec nic...
 

Re: Re: ČSA vs ŘLP   29. 11. 2005 / 02:20
A.J.Scandall   
Ach jo, nerad se do toho tady poustim,ale:

-notebooky predevsim nahrazuji papirove tabulky, lze tedy za bezneho provozu vyrazne presneji pocitat Assumed Temperature, neni treba pocitat s tak vyraznou vahovou penaltou v pripade kontaminovanych drah, a v neposledni rade umozni vcasny odlet v pripade MELove zavady ovlivnujici vykony, kdy se drive muselo cekat i treba pul hodiny, hodinu, nez tabulky k posadce dorazily. Navic v dobe pred mobilnimi telefony (jak dlouho trvalo, nez se o problemu ve firme dozvedeli...).
Staci se zeptat techniku, kolik dobre udelane redukce usetri na zivotnosti motoru=>penez. Notebooky se na 737 jenom diky presnejsim redukcim zaplatily za par mesicu.
Staci se zeptat kohokoliv z pilotu, co je nejotravnejsi vec kterou dostal kdy od CSA a odpoved bude u vetsiny NOTEBOOK (tahat porad sebou, krmit ho elektrikou a jeste pred kazdym letovym dnem aktualizovat)

-mobily jsou primarne pro spojeni s operackou a s technickym dispecinkem. Minimalne trikrat za svoji kratouckou karieru cpt (jako FO jsem ho, pravda, prilis nepotreboval) se diky komunikaci s OPC podarilo zmensit zpozdeni i o pul hodky az hodinu, nebo se diky primemu spojeni s techniky podarilo vubec odletet. Staci kupecke pocty na spocitani toho, kolik se takhle usetri (a kolik dneska stoji mobil :-/ )

Ovsem kdyz si znovu ctu predchozi prispevek a zejmena posledni vetu, trosku mi svita, o co jde
 

Re: Re: Re: ČSA vs ŘLP   29. 11. 2005 / 03:51
kuma   
Dík, žes to napsal, já pochopitelně ČSA nedělám, ale s kámoš z ATR mi spočítal, že notebook včetně licencí na SW se na ušetřeném palivu zaplatí za 4, maximálně 5 startů. Ještě doplním jednu drobnost, co mi říkal - tabulky jsou rozepsány většinou po 5% dané hodnoty. Pochopitelně se neinterpoluje, ale vybírá se vyšší hodnota a ta se aplikuje. Když se to ale spočítá s přesností 1% (a 1% se klidně přihodí pro jistotu) jsou úspory paliva řádově v tunách. Piloti prý zprvu byli nedůvěřiví, že lze výkony takhle šroubovat na doraz (spodní doraz), ale rychle přišli na to, že to skutečně funguje. Takže notebook za 40k je směšná cena, když ten krám pilotovi vydrží 3 roky, že...
Asi je lepší nad některejma zprávama trochu zapřemejšlet, než rovnou stříknout žluč.
 

Re: Re: Re: ČSA vs ŘLP   29. 11. 2005 / 14:17
pseudoMates
Měl jsem za to, že zejména kontakt s OPC probíhal na dlouhých vlnách...
Když už jsme tedy u toho, noťasy beru z5, moje nevědomost, sorry. Já jen, že třeba na zemi se několik let volalo po NORMÁLNÍCH vysílačkách a na ty se peníze nenajdou...
A rád bych věděl, jestli si piloti při kolektivním vyjednávání žádali také nová auta (Octavie prý nechtěli, nejsou odpovídající, prý...). Pokud ano, tak by mě docela zajímalo, na co je tedy v tom případě bylo potřeba? Notebooky si mi vysvětlil rozumnými argumetny, které mi byly utajeny, ale tohle by mě docela zajímalo..
 

Re: Re: Re: Re: ČSA vs ŘLP   29. 11. 2005 / 14:40
Latom   
Já se taky trochu zapojím. Notebook je sice přesný, ale dlouho mu trvá než naběhne, pak to do něj nabušit. Z toho plyne fráze: zlatý papír, kouknu a vidím. A jak správně říkal A.J.Scandal, kdo to má pořád tahat sebou.
Co se týká služebních telefonů, no nevím, ale kolik jsi provolal na služební hovory a kolik jsi v tom měl soukromých? Víš tohle není narážka na tebe, ale na českou mentalitu. A dokud si piloti (a vůbec ti co mají služební telefon) nebudou platit všechny hovory a budou se jim proplácet zpětně jen hovory opravdu provolané na OPS, tak společnost na tom bude tratit majlant stále.
V dnešní době je totiž moderní dát někomu služební telefon i s nějakým kreditem, ale dotyčný ho používá čistě k soukromým účelům. Toť česká mentalita.
 

Re: Re: Re: Re: ČSA vs ŘLP   30. 11. 2005 / 02:11
A.J.Scandall   
No, KV (kratke vlny) ATR nema, a i na Boeingu, kde jsem se s tim setkal, to melo spoustu nedostatku, jednak s ohledem na kvalitu a taky bylo tezke se nekdy vubec spojit. Navic pak byl clovek ve spojeni s radistou, a ten zase sprostredkovaval spojeni s tim, kdo byl potreba. Takze to bylo jako drbat se levou rukou na pravym uchu. Lepsi by byl (reknu to jinak-NEJLEPSI by byl ACARS), ten funguje za letu i na zemi, tady opravdu nevim, proc uz kdysi davno do toho firma neinvestovala, zajmena ted pri flotile 50letadel by to bylo o necem jinem. Ohledne soukromeho pouzivani mobilu, to jste trefili na toho pravyho, ja jsem moc velkej hrdopysek na to abych pouzival dary domorodych nacelniku, s vyjimkou ukrrrrrrutne pomalyho GPRS pripojeni na internet, ktery pouzivam hlavne k tomu, abych prispival na "nejakem" periskopu...

No a hledne tech aut, to sem sice nepatri, ale kdyz jsi to nakous... moc jsem se o to nezajimal, ale spis to chtel podnik, bylo to pro nej levnejsi nez pridat na penezich, kvuli danim nebo tak nejak. Ale ja se vic nez o politiku zajimam o to jak udelat hezkej vizual nebo jak ve zdravi prezit litani do Ziliny pres zimu, takze bych se do tohohle tematu docela nerad dal poustel...
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ