No, KV (kratke vlny) ATR nema, a i na Boeingu, kde jsem se s tim setkal, to melo spoustu nedostatku, jednak s ohledem na kvalitu a taky bylo tezke se nekdy vubec spojit. Navic pak byl clovek ve spojeni s radistou, a ten zase sprostredkovaval spojeni s tim, kdo byl potreba. Takze to bylo jako drbat se levou rukou na pravym uchu. Lepsi by byl (reknu to jinak-NEJLEPSI by byl ACARS), ten funguje za letu i na zemi, tady opravdu nevim, proc uz kdysi davno do toho firma neinvestovala, zajmena ted pri flotile 50letadel by to bylo o necem jinem. Ohledne soukromeho pouzivani mobilu, to jste trefili na toho pravyho, ja jsem moc velkej hrdopysek na to abych pouzival dary domorodych nacelniku, s vyjimkou ukrrrrrrutne pomalyho GPRS pripojeni na internet, ktery pouzivam hlavne k tomu, abych prispival na "nejakem" periskopu...
No a hledne tech aut, to sem sice nepatri, ale kdyz jsi to nakous... moc jsem se o to nezajimal, ale spis to chtel podnik, bylo to pro nej levnejsi nez pridat na penezich, kvuli danim nebo tak nejak. Ale ja se vic nez o politiku zajimam o to jak udelat hezkej vizual nebo jak ve zdravi prezit litani do Ziliny pres zimu, takze bych se do tohohle tematu docela nerad dal poustel... |
|