FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 4. 12. 2024, svátek má Barbora Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Svaty kopecek - Mikulov / scenery Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT   3. 11. 2005 / 09:28
PjSky   
Sel sel spat ve dve v noci a ted mi to moc nemysli ale:
1. ok, mam kostku jeden segment, tj 8 bodu
2. vytahnes? za jake body? mam jen 4 a to jsou hranove pruseciky.. mam si nejake dva body pridat na stred? jak se pridaji body?
napada mne jenom tohle:
udelat kvadr z dat mu 2 segmenty na sirku/delku [to je fuk]
pak tam mam pricku steny [osu] a ta ma dva body pro mne.. zaselektuju oba body [staci drzet CTRL] a vytahnu je [viz. GMAX TEXTURE TUTORIAL tady na Persikopu]
ubydou mi tak polygony, tj. ale hur se mi bude natahovat textura [budu mit mene bodu k dispozici] a chte nechte, fotky co jsou k mani jsou lehce umelecke [a maji male rozliseni], takze zadny bokorys atp.. ikdyz jsem plochy oSKEWoval [a dokreslil], porad jsou mirne nepravouhle a na modelu to pak dela viditelne deformace.. s tim poctem segmentu co mam se da lepeji potahovat textura po modelu...

Muzu je nakreslit celkove, ale: ta kaplicka ma 2x2x3-4 metry.. tazke si ji predstavte ve FS a je vam jasne, ze je skoro neviditelna a cas straveny na kresleni textury radeji venuji G2K4..
nevite kolik zastaveni ma Krizova Cesta? 12? 10?
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ