FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 4. 12. 2024, svátek má Barbora Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Svaty kopecek - Mikulov / scenery Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT   3. 11. 2005 / 08:52
Martin Chudomel (OK-MAR)
Jak psal Priskac mas to rozdeleny zbytecne na moc segmentu.
Na vysku mas tri. Da se to udelat ze dvou zakladna + strecha.
Pekne je to popsany v Gamepack SDK k FS2004.
Strucne:
1.udelas kostku, jak jsi psal, jeden segment
2.horni stenu "strop" kvadru vytahnes
3.-spojis dva a dva protesi body vytazene casti, vznikne strecha
a je to

uz jen otexturovat

EDIT
koukam, ze ty jsi body 2 a 3 udelal, no nic tak aspon info pro ostatni
 
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ