FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 4. 12. 2024, svátek má Barbora Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Svaty kopecek - Mikulov / scenery Jeden příspěvek | Celý strom
Svaty kopecek - Mikulov / scenery   3. 11. 2005 / 01:15
PjSky   
Delate nekdo Svaty kopecek u mikulova? dneska jsem testoval co to vlastne ten Gmax umi a ejhle, prvni vec hotova [vezicka krizove cesty na sv. kopecku].
takze pokud ne, tak protoze delam i cell 419-117 tak se do teho pustim..
img_forumn/r75226_1.jpg (500x330)
img_forumn/r75226_2.jpg (500x337)
 

Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery   3. 11. 2005 / 01:27
Priskac   
Cau, no je to pekne z toho gmaxu, ale este by sa to dalo viacej optimalizovat mas tam zopar zbytocnych pointov, ale ako zaciatok to je dobre.

Peter
 

Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery   3. 11. 2005 / 01:33
PjSky   
Dik
bohuzel nejsou dobre textury [fotky].. prosmejdil jsem web krizem krazem..

ktere pointy jsou zbytecne? strechu jsem jen "vytahl" z kostky.. mensi pocet segmentu uz me na objektu 2*2*3m nenapadl... [segemnty 1*2*3] vyska deformace pro strechu je pak 1m..
porad mi plz, low poly sic asi zas tak nepotrebuju, ale klidne to tak udelam..
 

Re: Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery - EDITOVANE   3. 11. 2005 / 01:41
Priskac   
Toto su uplne zbytocne body, samozrejme to plati aj z opacnej strany (co sa neda vidiet) a ono sa to da urobit z jednej kocky, samozrejme sa s tym musis trosku pohrat, ale ide to.

EDITOVANE:

Urobil som dalsi videotutorial aby aj ostatny ludia videli ze co som myslel s tym ze zjednodusit, tutorial by mal byt v priebeho stvrtka k downloadu na periskope. Dufam ze Vam aspon trosku pomoze a objasni nieco z optimalizovania modelov.

S pozdravom

Peter "Priskac" Priskin
img_forumn/r75229_1.jpg (500x337)
 

Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT   3. 11. 2005 / 08:52
Martin Chudomel (OK-MAR)
Jak psal Priskac mas to rozdeleny zbytecne na moc segmentu.
Na vysku mas tri. Da se to udelat ze dvou zakladna + strecha.
Pekne je to popsany v Gamepack SDK k FS2004.
Strucne:
1.udelas kostku, jak jsi psal, jeden segment
2.horni stenu "strop" kvadru vytahnes
3.-spojis dva a dva protesi body vytazene casti, vznikne strecha
a je to

uz jen otexturovat

EDIT
koukam, ze ty jsi body 2 a 3 udelal, no nic tak aspon info pro ostatni
 

Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT   3. 11. 2005 / 09:28
PjSky   
Sel sel spat ve dve v noci a ted mi to moc nemysli ale:
1. ok, mam kostku jeden segment, tj 8 bodu
2. vytahnes? za jake body? mam jen 4 a to jsou hranove pruseciky.. mam si nejake dva body pridat na stred? jak se pridaji body?
napada mne jenom tohle:
udelat kvadr z dat mu 2 segmenty na sirku/delku [to je fuk]
pak tam mam pricku steny [osu] a ta ma dva body pro mne.. zaselektuju oba body [staci drzet CTRL] a vytahnu je [viz. GMAX TEXTURE TUTORIAL tady na Persikopu]
ubydou mi tak polygony, tj. ale hur se mi bude natahovat textura [budu mit mene bodu k dispozici] a chte nechte, fotky co jsou k mani jsou lehce umelecke [a maji male rozliseni], takze zadny bokorys atp.. ikdyz jsem plochy oSKEWoval [a dokreslil], porad jsou mirne nepravouhle a na modelu to pak dela viditelne deformace.. s tim poctem segmentu co mam se da lepeji potahovat textura po modelu...

Muzu je nakreslit celkove, ale: ta kaplicka ma 2x2x3-4 metry.. tazke si ji predstavte ve FS a je vam jasne, ze je skoro neviditelna a cas straveny na kresleni textury radeji venuji G2K4..
nevite kolik zastaveni ma Krizova Cesta? 12? 10?
 

Re: Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT   3. 11. 2005 / 10:52
Martin Chudomel (OK-MAR)
Muzes treba udelat kvadr, dva segmenty na vysku.
Prevedes na editable mesh a u horniho segmentu spojis dva a dva body a je to, ne!
Na texturu to snad nema vliv, kolik mas segmentu.
Nebo jak to myslis?

Krizova cesta ma 15 zastaveni, co jsem se docetl.
 

Re: Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT   3. 11. 2005 / 18:31
Fabo™   
Ked tqk sa na to pozeram tak to ma presne taky tvar ako hangar z Priskacovho tutorialu - az na rozmery - omrkni to
 

Re: Re: Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT   3. 11. 2005 / 19:51
PjSky   
jiste )) ale to je nahoda... hned ty dalsi objekty maji jine tvary: spicatou mikrokapli a ten kostel uz si uziju bez pruvodce

jinak na tom cellu je cely Valticko Lednicky areal coz je huste mnozstvi objektu k modelovani; urcite se jeste chci podivat na zub zriceninam hradu na kopcich kolem [Palava] a pak mi nekdo slibil ze se pokusi o skvely nocni VFR bod - vysilac Devin.. [zas Palava]

Snad se to povede..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT   3. 11. 2005 / 20:28
Cesmina
Nechci tě odrazovat od úsilí, ale ty kapličky , pokud sebudeš držet v bezpečné výšce uvidíš v rozlišní max 50 bodů, takže veškeré textury jsou dost zbytečné. Jenom, jestli nechceš sledovat kopeček těsně před tím než se do něj strefíš
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT   4. 11. 2005 / 11:47
PjSky   
no mam tu jedno ull leetadlo co se na obhlizeni krajiny extremne hodi.. je to ten Challanger 2 )
s tim je bezpecna jakakoliv vzdalenost
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT   4. 11. 2005 / 13:27
bumper   
Da se pouzit i horkovzdusny balon, muzes trenovat sedani kosem primo na kaplicku, ale neponicit !!!!!!!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT   4. 11. 2005 / 19:49
PjSky   
a ma nektery ve VC peknou fotku kocky a funkcni CD prehravac? To je duleztite! [a to nemluvim o simulaci directional finderu! skvela krabicka ) ]
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT   4. 11. 2005 / 20:38
bumper   
Samozrejme, kos balonu obsahuje jednu kocku s helmou a na dne kose mas sampano a nejake pochutiny, nekecam !
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT   4. 11. 2005 / 21:52
PjSky   
Kde to stahnu?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Svaty kopecek - Mikulov / scenery EDIT   4. 11. 2005 / 23:02
bumper   
http://windrfters.com/Blns2002.zip
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ