Nejste přihlášen
Dnes je čtvrtek 5. 12. 2024, svátek má Jitka
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSS - fórum
RSS - novinky
Facebook
Verze pro PDA
FPS, polygony vs BGLC funkcie
Jeden příspěvek
|
Celý strom
Re: Re: FPS, polygony vs BGLC funkcie
23. 10. 2005 / 07:53
Cesmina
To je jasný , rotatetoaircraft se počítá až v určité celkem malé vzdálenosti od objektu , z 1 km jsou to všechno statické objekty
FPS, polygony vs BGLC funkcie
- Priskac
22. 10. 05 v 22:55
FPS, polygony vs BGLC funkcie
- Fabo™
22. 10. 05 v 23:16
FPS, polygony vs BGLC funkcie
- anatolij
23. 10. 05 v 00:15
FPS, polygony vs BGLC funkcie
- Cesmina
23. 10. 05 v 07:53
FPS, polygony vs BGLC funkcie
- anatolij
23. 10. 05 v 11:28
FPS, polygony vs BGLC funkcie
- Tragédie v JZD
23. 10. 05 v 11:35
FPS, polygony vs BGLC funkcie
- anatolij
23. 10. 05 v 11:41
O serveru
|
Zveřejňování souborů ke stažení
|
Kontakt
|
© 1999-2024 FlightSim.CZ