| | FPS, polygony vs BGLC funkcie 22. 10. 2005 / 22:55 | |
| | Caute,
mam na Vas jednu otazku. Vytvaram si vlastnu kniznicu stromov do FS a prisiel som do stadia kde mam dilemu. Urobit stromy ako jednu plane potiahnutu texturou stromu a pouzitim funkcie " rotate to user " by sa kazdy strom sam otacal k userovi, alebo urobit strom z 2 resp. zo 4 plane (2 + 2 pre zadnu stranu) ktore budu ulozene do kriza. Takze otazka je:
Co podla Vas "zere" viacej vykonu (a tym aj nizsie -vyssie FPS) prepocitavanie funkcie " rotate to user " pri kazdom strome, alebo pouzitie vyssieho (4x vyssieho) poctu polygonov?
Bol by som rad ak by sa vyjadrili ludia ktory do toho viacej vidia, a este pripominam ze sa tu jedna o to ak rozmiestnim nie jeden - dva stromy do scenerky, ale ked urobim napriklad les z takychto stromov.
Diky.
Peto
|
| |
|