FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 4. 12. 2024, svátek má Barbora Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FPS, polygony vs BGLC funkcie Jeden příspěvek | Celý strom
FPS, polygony vs BGLC funkcie   22. 10. 2005 / 22:55
Priskac   
Caute,

mam na Vas jednu otazku. Vytvaram si vlastnu kniznicu stromov do FS a prisiel som do stadia kde mam dilemu. Urobit stromy ako jednu plane potiahnutu texturou stromu a pouzitim funkcie " rotate to user " by sa kazdy strom sam otacal k userovi, alebo urobit strom z 2 resp. zo 4 plane (2 + 2 pre zadnu stranu) ktore budu ulozene do kriza. Takze otazka je:

Co podla Vas "zere" viacej vykonu (a tym aj nizsie -vyssie FPS) prepocitavanie funkcie " rotate to user " pri kazdom strome, alebo pouzitie vyssieho (4x vyssieho) poctu polygonov?

Bol by som rad ak by sa vyjadrili ludia ktory do toho viacej vidia, a este pripominam ze sa tu jedna o to ak rozmiestnim nie jeden - dva stromy do scenerky, ale ked urobim napriklad les z takychto stromov.

Diky.

Peto

 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ