No jde v podstate o to, ze v zahranici proste letis a letis na nejaky bod, kde zacina transition, kterou ti teprve da ridici. U nas jsou STAR, ktere obcas zacinaji uz na vstupni bodu do FIRu, coz je dost problem, takze u nas STARy prideluje ACC(oblastni) ridici, kdezto v zahranici transition dostanes az na APP, protoze nez tam doletis, tak te ACC sklesa na APP...Jinak transition jsou budovany tak, ze letis dlouho dobu "po vetru" a ridici si odebira provoz na finale, takze mu to usnadni praci, u nas je takovy naznak na 24, ale ta trat je hodne kratka, samozrejme si ho muzes prodlouzit pomoci continue present heading, ale pokud mas sest letadel na priblizeni (ted myslim napriklad v realu) na frekvenci jako Director, tak kazda volna fraze je pro tebe zlepseni, nehlede na to, ze se potom transition toci zpet do osy, ale to uz by nemelo nastat, protoze ATC by te otocit do osy drive...
Pokud jsem neco spletl, tak mne Marky urcite opravi .) |
|