FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 23. 12. 2024, svátek má Vlasta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Technicke dotazy Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Technicke dotazy   24. 8. 2005 / 13:17
A.J.Scandall   
1) Jo, kdysi s tím experimentovali Němci v Junkers Ju-86, v současnosti se vznětové motory (na JET A) začínají používat ve všeobecném letectví.

3) Drtivá většina akrobatických letadel v současnosti karburátory nepoužívá, ma vstřikovací čerpadla. Veškerý problém je tedy v palivovém systému, zda bude schopen dodávat palivo ve všech polohách letadla. Zpravidla se proto používají zvláštní akrobatické nádrže (někdy jsou místěné i uvnitř hlavní nádrže), které se plní pravě z těch hlavních. Protože tyto "akrobatické" nádrže mívají malý obsah, řádově litry, bývá doba letu u různých typů letadel různě omezená, řádově na minuty (u některých typů je ale limitní dobou nikoliv dodávka paliva, ale oleje)

U akrobatických letadel, která měla karburátor (to byla u nás hlavně řada letadel Trener s motorem Walter Minor 6 , tj. Z-226A,T, Z-326A, Z-526A, AS), se používaly karburátory dva, jeden byl namontován "vzhůru nohama" a byl pro let na zádech/při negativním přetížení
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ