| | Technicke dotazy 24. 8. 2005 / 12:38 | |
| | Zdravim vsechny, mam par dotazu na ktere se chci zeptat:
1) pouzivaji (nebo pouzivali) se nekdy primo v letadle vznetove - diesel motory ? Myslim ze celkove v letectvi snad asi jako jenom soucast agregatu, a nebo vubec nepouzitelne ?
2) hraje nejaky podstatny rozdil na vykon motoru (jakehokoliv proudoveho) v dopravnim letadle vyska letu ? Jsou-li vykonostni charakteristiky v 3000 ft jine nez ve FL390, zejmena mne zajima ubytek kysliku (a tim padem bohatost smesi)....predpokladam totiz ze tah motoru bude v tech nejvetsich vyskach schopen pri 100% forsazi dodat tak max 50% vykonu ?
3) jak je v akrobatickem letounu zajisteno konstantni dodavani paliva do karburatoru ? Jedna se jen o nejaky vysokotlaky okruh (a cerpadlo) ? Ale i tak mi neni jasne, jestli ma ten akrobat nejaka provozni omezeni napr. let na zadech jen minutu (z duvodu vypadku dodavky paliva) a celkove obraty a akro. prvky ?
Diky za odpovedi a omlouvam se ze jsem nehledal tady v historii ani na googlu |
| |
|