FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 23. 12. 2024, svátek má Vlasta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Technicke dotazy Jeden příspěvek | Celý strom
Technicke dotazy   24. 8. 2005 / 12:38
Peetrs (Robert)   
Zdravim vsechny, mam par dotazu na ktere se chci zeptat:
1) pouzivaji (nebo pouzivali) se nekdy primo v letadle vznetove - diesel motory ? Myslim ze celkove v letectvi snad asi jako jenom soucast agregatu, a nebo vubec nepouzitelne ?

2) hraje nejaky podstatny rozdil na vykon motoru (jakehokoliv proudoveho) v dopravnim letadle vyska letu ? Jsou-li vykonostni charakteristiky v 3000 ft jine nez ve FL390, zejmena mne zajima ubytek kysliku (a tim padem bohatost smesi)....predpokladam totiz ze tah motoru bude v tech nejvetsich vyskach schopen pri 100% forsazi dodat tak max 50% vykonu ?

3) jak je v akrobatickem letounu zajisteno konstantni dodavani paliva do karburatoru ? Jedna se jen o nejaky vysokotlaky okruh (a cerpadlo) ? Ale i tak mi neni jasne, jestli ma ten akrobat nejaka provozni omezeni napr. let na zadech jen minutu (z duvodu vypadku dodavky paliva) a celkove obraty a akro. prvky ?

Diky za odpovedi a omlouvam se ze jsem nehledal tady v historii ani na googlu
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ