No ono ak by som mohol daco povedat k tejto teme tak ma napada jedno riesenie, a to ze urobit LOD modely, skusim vysvetlit ako:
1 model - polygon - by bola iba ortofoto daneho lesa - toto by bol najhrubsi LOD model viditelny z velmi velkej vzdialenosti alebo vysky (ved ked letis 8 km nad lesom tak ti je jedno ze ci tam su alebo niesu stromy)
2. ortofoto s vytiahnutym (extrude) lesom - vyhoda tohoto by bolo ze by si uz videl aj vyskovo rozlisit ze kde je les alebo stromy
3. ortofoto so viacerych urovniach s pouzitim alpha channel v texturach cim by si dosiahol efekt ako v sturmovikovi
4. samotne vykreslenie jednotlivych stromov, toto by bolo pri najnizsej vzdialebnosti alebo vysky, ono by sa urcite dali urobit nejake stromy tak aby to vyzeralo rozumne (s tym ze by si ich rozosial v gmaxe rucne - iba kopiroval)
A potom toto vsetko vyexportoval a v ASM kode napisal podmienky zobrazovania sa co nieje taky problem. Ono tento problem pokial ja viem sa tu uz riesil. problem bol vsak v tom tusim ze sme chceli pouzit funkciu Rotate to user v ASM kode ale problem nastal v tom ze by si musel mat pre kazdy strom samostatne BGL, takze to by bola blbost mat 10000 bgl len kvoli lesu mam blby pocit ze toto ma FS nejak naeditovane v jadre to zobrazovanie stromov a podla toho ako sledujem nejake develope fora tak sa to este nepodarilo rozbit a prist nato ako to urobit. Takze riesenie aspon ako take by mohlo byt v tom co som napisal, teoreticky by to malo fungovat, treba to len otestovat, ono by to malo svoje pre aj proti.
Peto
Editovane: este by sa dalo samozrejme urobit aj to aby samotne stromy mali LOD modely ale to ma len tak napadlo.... |
|