Jo lokální editace meshe, exclude a flatten... to jsou známé věci a prostě a jednoduše je nejde udělat, protože DSF data jsou v podstatě pořád stejná už od verze 9. Štve to hodně lidí, řekl bych většinu, ale holt nezbývá něž čekat na přepracování celého systému terénu (což s plánuje pro příští verzi).
Ale těší mě, když vidím sem tam někoho, kdo si dá práci a naučí se všechny ty assety používat správně. Já jsem si tam do defaultu navymejšlel (a prosadil i přes počáteční odpor zejména Bena) spoustu vychytávek, zejména všechny ty efekty na terénu (hrany, cestičky, stopy od sekačky atd). Ale bohužel většina autorů je líná i si přečíst step-by-step obrázkový manuál (který mi mimochodem dá kolikrát víc práce něž výroba těch assetů ). Viz ty vektory draped polygonů - to je do očí bijící, ale s některejma GW autorama je to jak mluvit do dubu. A bohužel nejvíc tvořej většinou ti co to nejvíc flákaj. Prostě hlavně aby to už už bylo...
|
|