FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 26. 11. 2024, svátek má Artur Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Zásek po update MSFS 2020 Jeden příspěvek | Celý strom
Zásek po update MSFS 2020   25. 9. 2023 / 09:53
Willhelm   
Ano to jsem právě zkoušel, protože mám 100% stejnou zkušenost se svými Steam hrami. Fakt to z nějakého důvodu nefungovalo, on ty data ignoroval. Samozřejmě není to můj počítač, takže nevím jaké tam mohly být další faktory, jestli se složka nějak nepřesunovala - nedostala read only apod. Ale do detailů jsme nešli, účelem bylo probraz shadery v Blenderu. Jsem teď docela napnutý jestli se mu podaří animaci vody z Blenderu dělanou pomocí shaderů dostat do MSFS. Já tipuju, že to nepůjde a bude třeba použít MSFS polygon, kterému se ve vlastnostech prdne některý z MSFS nativních shaderů vody. Ale pak mě Jarda nalomil, protože když jsem viděl co všechno už z Blenderu dokázal do MSFS dostat a funguje to, a moje hlava roky uvězněná v kleci striktních XPL pravidel pro tvorbu scenerek mi říkala, že tohle nepůjde...

Včera se mi povedlo do MSFS dostat svou první vlastní scenerku - můj poslední výtvor do XP11, který jsem chtěl dokončit v XP12 mám jako tutoriálový projekt pro výuku tvorby do MSFS. Jako klasický rozpol mezi dvěma světy. LR by se měl co učit od Asoba a Asobo naopak od Laminaru, prospělo by to oběma platformám. Ale musím smeknout před Michaelem z LR, protože WED je v podstatě one man show a kam to za 4 roky péče dotáhl z user friendly hlediska, je vážně neskutečné. Asobo má o stovky procent větší zdroje a u věcí jako přístup do knihoven, objekty bez náhledů (pro začínající tvůrce epic fail) neohrabanou editaci polygonů a další drobnosti, budu asi ještě dlouho skřípat zubama a vzpomínat na WED. Nicméně momentální návrat k WEDu by se bez skřípání zuby taky neobešel, lokální terraforming záklaního meshe WYSIWYG metodou bez nutnosti používat meshremexe nebo externí nástroje, změny měřítka objektů atd. na to se zvykne rychle.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ