Zajímavá alternativa pConu nebo Blenderovského Archipacku je plugin Building Tools pro Blender.
https://ranjian0.github.io/building_tools/
Je zdarma a zaměřen hlavně na exteriér - tedy vše co potřebujeme pro budovy v FSXX nebo XP11.
Výhoda, že proti pConu/Archipacku nedělá zbytečné plochy, které jen zvyšují počet vertexů aniž by byly v simulátorech nějak využity - drží se striktně exteriérových ploch.
Dále jsem objevil skvělé pomocníky na rozbalování modelu a tvorbu UV mapy:
- za 2,4 babky: https://blendermarket.com/products/seams-around-selection (vyberete plochy a v UV menu přibude tlačítko které namarkuje švy na hranách vybraných ploch)
- za 19 babek https://blendermarket.com/products/uv-toolkit (umožňuje spoustu fíglů v UV mapě - např. pokud máte 50 oken stejného rozměru, vyberete je a necháte srovnat na sebe.)
Mám to zatím dva dny a pořád se ještě učím jaké všechny fígle se s tím dají dělat. Předělávám nějaké staré budovy co jsem nedokončil pro Kryštof 05, protože jsem je kdysi měl problém natexturovat. S tímhle to vypadá, že by mi to mohlo jít. Jsem z toho celkem nadšený. Kdo si modeluje různé budovy do simů, a je kamarád s Blenderem by neměl minout. |
|