Já nic nepotvrzoval.
Já upozorňuji na to že když si někdo pusti afterburner, nebo gpu-z apod, tak sice vidí alokovanou VRAM, ale to neznamená že ta hra skutečně tolik paměti potřebuje ke svému běhu aniž by trpěl výkon, viz citace z NVIDIA stránky o Snowdrop Enginu.
Ten bude cílit na 75% paměti. Když máš 4GB kartu, bude se snažit používat 3GB, u 8GB karty 6GB u 10GB karty 7.5GB.
Pokud na vyrenderování aktuálního dění stačí kartě třeba 5GB, tak u té 8GB karty si nahraje ještě cca 1GB dat do foroty, u 10GB karty 2.5GB dat do foroty, u 4GB karty nic protože nemá místo, pravděpodobně použije víc než 3GB a ještě k tomu klesne výkon. I když Division se přizpůsobuje sama té paměti, pokud by měla dojít paměť, šáhne po méně kvalitních texturách automaticky, není to jediný engine který to dělá. Takže uživatel který přežene nastavení to na výkonu nemusí poznat
Například u recenze RTX3080 Steve z Gamer Nexusu jasně říká že to kolik paměti je skutečně potřeba zjistíš leda nějakým debug nástrojem, který ti poskytne přesné čísla o každém snímku který se renderuje, stejně se k tomu vyjadřuje DF, HWUnboxed a i další...
Ale jak jsem odpovídal tragédovi, a%t si každý myasslí co chce, já budu v klidnu vysmátý s 8/10GB kartou a 16/20GB kartu bych nyní nekupoval a nejspíš ani nebude potřeba ještě několik let.
8GB karty se sotva dostávají do popředí při nákupech, reálně ale lidi mají horší grafiky a než se to obnoví a víc jak 8GB bude standard potrvá ještě několik let a vývojáři nebudou tlačit hry, které si moc lidí nezahraje. |
|