"pokud se zaměříš na výpočty dynamiky letu tak, aby se to éro a prostředí chovalo věrně, nezbyde ti výkon na grafiku na takové úrovni, jakou FS2020 má"
Tak to je největší žblebt. Výpočet letového modelu se provádí na samostatném vlákně, které nemusí jet na stejném jádru jako rendering, takže preciznost toho výpočtu fakticky neovlivní výkon simulátoru.
To co ovlivňuje výkon je detailnost modelů a PBR.
Když vezmeš holý X-Plane nebo P3D který v základu má PBR možná na letadlech a pustíš to, výkoj je bomba, v externím pohledu větší protože to nejpodrobnější je kokpit.
Přidej addon plný PBR, přidej scenérku s více objekty, podrobnějšími objekty, vše PBR a ejhle výkon letí dolů a ze 150FPS si na 30 FPS.
U MSFS kde jsou detailní modely základ, kde je PBR základ, addon jen nahradí existující, kvalitní provedení, takže neovlivní citelně výkon. Letový model opět nijak nesouvisí s renderingem a lze ho počítat v samostatném vlákně. |
|